Monday, December 3, 2012

了结巧克力,感恩我的身体

Today is the 3rd day I spend with Mercedes Nieto.  A Hungarian bellydancer.



my same foot, on the same dance floor, at the end of 2 days intensive.
I captured a similar picture last year... I appreciate this pair of feet, thankful because I am still dancing.
And survived the 2 days intensive workshop of 12 hours in total.

这对脚板,似曾相识。就在同一个Dance Floor,一年以后的脚板,还是完整无缺的在努力地舞者我们疯狂的、执着的快乐。

这一次,我再次尝试到——兴奋、期待、学习、背舞步、Memory full,记不到,大脑记忆体故障、当机、中virus & 发疯。

厚脸皮地说:在我的大脑系统当机以后,我一反常态地振奋,很糟糕地吵、也很乱来——我即喜欢我的后劲,又害怕操到这种程度以后的我,能不能回复正常。

感谢一年以来一同努力的朋友,我们见证了大家的努力,以及马来西亚肚皮舞的发展。

希望,明年的时候,我也一样保持初衷,原始地爱着我的身体,学习用舞蹈的语言,丝丝流露、传达歌曲的原意。

No comments:

Post a Comment